Tuesday, January 4, 2011

Tanjung Bidara

awal dec 2010... aku wat trip pegi melaka ngan kazen2 aku... kite orang lepak dekat tanjung bidara melaka..
jauh perjalanan beb... tu la caper suh ikot jalan biasa kan... padan muka... klu ikot hiway dekat je kot... haha tapi xper jauh perjalanan luas permandangan kan....

kite org pegi sana naik kete, so kire heaven r nk jalan-jalan kn.... sampai tanjung je dah lunch hour... lapo gile time tu... pe lg cepat-cepat bentang tikar.... kaur kan makanan and than ngappp!!! la pe lg hehehe.
yang kazen aku dua org ni x sabo betul nak terjun laut... hehehe aku pon x sabo sebenar nyer.. tapi tahan dulu sebab lapor!! hehe. after makan ape lagi terjun la wei!!! hehe.... memag sunburn giler kulit aku pas mandi laut tu...

time ngah mandi ni adala group budak-budak JPA  ngah mandi gak... actually die orang ni tengah keje jadi penyelamat pantai time cuti sekolah.... aku pe lagi mula la bermain mata cari mana yang boleh di buat kawan....
hahaha last-last sangkut la sorang aku letak nama die kat sini abang JPA... hehehe. sampai sekarang aku masih contct die lg... hehehe misi berjaya. yes!!!




No comments: